H ΤΡΑΙΝΟΣΕ φέρεται ιδιαίτερα δυσαρεστημένη με τη δημόσια διαφωνία της διοίκησης της ΕΕΣΣΤΥ με τον βασικό της μέτοχο, το ΤΑΙΠΕΔ

Αποτέλεσμα εικόνας για FOTO EESSTY

Σήμερα (20/3/2018) είναι η ημέρα αποφάσεων για την Eλληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ). Στο Δ.Σ. του ΤΑΙΠΕΔ που θα συνεδριάσει, θα λάβει χώρα το άνοιγμα της μοναδικής οικονομικής προσφοράς που έχει υποβάλει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Η διαδικασία δεν αναμένεται να καθυστερήσει, δεδομένου ότι έχουν ανοίξει ήδη οι φάκελοι των δύο ανεξάρτητων αποτιμητών του ΤΑΙΠΕΔ.

Οι φάκελοι των δύο ανεξάρτητων αποτιμητών άνοιξαν την περασμένη Παρασκευή και σύμφωνα με πληροφορίες προκάλεσαν πολλές συζητήσεις μεταξύ των μελών του διοικητικού συμβουλίου του Ταμείου. Κυρίως ζητήθηκαν περαιτέρω πληροφορίες, ώστε να τεκμηριωθεί το αποτέλεσμα της ανεξάρτητης αξιολόγησης. Γι’ αυτό άλλωστε μετατέθηκε το άνοιγμα της προσφοράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ΕΕΣΣΤΥ για σήμερα Τρίτη.
Πάντως, η πλευρά των Ιταλών και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ φέρεται ιδιαίτερα δυσαρεστημένη με τη δημόσια διαφωνία της διοίκησης της ΕΕΣΣΤΥ με τον βασικό της μέτοχο, το ΤΑΙΠΕΔ. Σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ζητήσει εγγράφως την ανάκληση στην τάξη της διοίκησης της ΕΕΣΣΤΥ. Είναι άγνωστο πώς η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ θα χειριστεί την υπόθεση.

Χθες, ξεκίνησε η επίλυση ενός χρόνιου προβλήματος στη λειτουργία των ελληνικών σιδηροδρόμων, που είναι η κατάρτιση των μηχανοδηγών των τρένων. Η διοίκηση του Οργανισμού εγκαινίασε την έναρξη της ακαδημίας μηχανοδηγών που βρίσκεται στο Αγιο Ιωάννη Ρέντη της Αττικής απ’ όπου ξεκινά η κατάρτιση των 20 βοηθών μηχανοδηγών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Το πιο σημαντικό είναι ότι, με βάση το νέο σχέδιο νόμου που κατέθεσε ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης και που τώρα συζητείται στην ελληνική Βουλή, μειώνεται σημαντικά ο χρόνος θεωρητικής και πρακτικής κατάρτισης των μηχανοδηγών. Από 40 μήνες περιορίζεται σε 12 μήνες, ενώ επιπλέον, η αρμοδιότητα μεταφέρεται από το υπουργείο Παιδείας στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ).

Η ακαδημία ΟΣΕ υπολειτουργούσε εδώ και 10 χρόνια και σύμφωνα με τη διοίκηση του Οργανισμού, έπειτα από συστηματική προσπάθεια κατέστη δυνατή η πλήρης λειτουργία της με τη συνδρομή στελεχών του ΟΣΕ και την αρωγή του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ξεκίνησε με 20 βοηθούς μηχανοδηγούς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι οποίοι θα μετεκπαιδευθούν προκειμένου να πιστοποιηθούν ως βασικοί μηχανοδηγοί. Τα δίδακτρα των εκπαιδευτικών προγραμμάτων θα καλυφθούν από τις ιδιωτικές εταιρείες, αρχής γενομένης από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σημειώνεται ότι επί των ελληνικών σιδηροδρόμων μπορούν να λειτουργούν συρμοί που οδηγούν αποκλειστικά πιστοποιημένοι από την ακαδημία ΟΣΕ μηχανοδηγοί. Καθώς η τελευταία, πρακτικά δεν λειτουργούσε επί δέκα χρόνια, υπήρχε σοβαρό πρόβλημα προσφοράς εργασίας.

Πηγή: kathimerini.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΑΠΟΦΑΣΗ Ξεκινούν οι αιτήσεις για τα πειραματικά - πρότυπα σχολεία για το 2018-2019

ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ.